fredag 15 januari 2010

Jävla bomullstussar

Mitt liv har som verkligen gått från hundra till noll på en vecka. Just nu är det verkligen känslan av att ett muppigt gäng bomullstussar har fält krokben på mig i en vattenpöl och sparkar mig i magen. Jävla bomullstussar. Just nu ligger jag kvar, smått handlingsförlamad och väntar på måndag som brukar vara den där dagen jag får för mig att ta tag i mitt liv. Dock har CSN så snällt påpekat att det är nog bäst för mig, om jag inte vill sova på gatan, att jag tar tag i mitt liv redan idag. Vi tar pausmusik så länge i form av en serie...

Ruta ett "Söndag"; Siv: -"Var på dejt igår. Värsta schyssta bruden asså!" Butchen: -"NICE!"
Ruta två "Tisdag"; Butchen: -"Du röker inte? Vattenkammat hår??!!!" Siv: -"Nä, hon gillar inte att jag röker. Sen ska jag se förståndig ut".
Ruta tre "Torsdag"; Butchen: -"T-shirten?" Siv: -"Hon tycker att denna tshirt med bild på henne bevisar min kärlek".
Ruta fyra "Lördag"; Butchen: -"SERIÖST?!!"

1 kommentar: