torsdag 21 januari 2010

Rysk ubåt

Vilken räkmacka! 3-rätters middag hos Vickis, 5 gudfaderpoäng i Mafia Wars och jag har inte haft en svampinfektion på minst 4 år. Det är verkligen definitionen av en bra dag.

Jag gillar väldigt mycket att bli ompysslad och därför uppskattades det enormt då jag kom till Vickis att hon hade findukat och tagit fram finrödvinet till middagen. Sen var det som bara att slå ner sig i soffan där det senare bjöd på efterrätt, finbaileys och allmänbildning i form av svtprogram om världskonflikter. Någonstans där kom jag också på att svt är rätt så bra och jag borde utnyttja det mer när jag ändå betalar för det. Sist jag kollade på svt var då det gick en dokumentär om en rysk ubåt för typ 2 år sedan. Faktiskt något av det bästa jag sett på tv:n. Fast i jämförelse med Paradise Hotel blir det mesta bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar