fredag 29 januari 2010

Tortyroperationer

Jag njuter. CSN har äntligen lagt sina händer på mig. Eller hur man nu ska förklara att de handlägger mitt ärende. Jag ser rikedom där i framtiden. Detta är så pass njutningsfullt så jag funderar på att ta ut hela den kommande förmögenheten i 20-lappar som jag sedan badar i.

Det där med lillplutten på sjukhuset har börjat ge effekt på min sömn nu också. Inatt drömde jag om tortyroperationer. Det var typ ett gäng slaktare som med ren illvilja tog bort George Clooneys ryggrad. Utan bedövning. Det var så pass vidrigt så jag vaknade av det och kunde inte somna om. Men lillplutten ringde idag på förmiddagen efter att ha hållt mig på helspänn en hel morgon och berättade att hon trots omständigheterna mådde bra. Bäst för henne nu att hon planerar att må bra ett tag. Annars blir jag sur. Det är sjukt krävande att gå runt och vara orolig över folk med ohälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar