torsdag 28 januari 2010

Det går bra nu

Har ett extremt flyt nu och funderar på att införa plan C på hela världen. Jag menar om folksläktet är så pass villiga att arbeta emot deadlines så kommer jag nog snart kunna styra hela världen om jag sätter upp deadlines lite här och var. Dock så var den plan C som jag använde mot KnäckeH och Kursansvarig endast en prototyp och Plan C 2.0 kommer snart ut. I den kombinerar jag deadline med medlidande. Alltså jag sätter upp en nonsenstid och bifogar en bild på strandade valar eller möjligtvis en filmklipp ifrån Micke&Molle.

Nä men det går bra nu. Jag kommer få mitt studielån nästa vecka, min praktik är i Umeå, imorgon är det fredag och jag har mens utan mensvärk. Snart drar jag ner på Maxi för att "storhandla". Funderar på att fira mina framgånger med att kosta på mig en nässpray.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar