måndag 11 januari 2010

Jag har ritat serier

Samtal med Prinsessan vid 20.00 snåret:
Prinsessan; -"Hej vad har du gjort idag?"
Jag (med överlycklig röst); -"Jag har ritat serier!"
Prinsessan (med besviken röst): -"Skulle inte du plugga?"

Så nu har jag suttit uppe halva natten och skrivit klart de där uppgifterna. Men nu är de klara (förutom kompletteringen till Knäckehäxan). Så nu har jag fritid enda till klockan tio imorgon då jag ska gå till skolan med Frida för att plugga. Tror jag ska göra det jag var ämnad för i detta liv, typ sova.

(Skit det går inte klicka på bilden för större bild men jag får förtydliga det som står skrivet. Ruta ett; Siv: -"Host Host". Ruta två; Siv: -"UÄÄÄCK!". Ruta tre; Siv: -"KRÄK". Ruta fyra; Butchen:-"Hårboll?!! Vem träffade du på igår? Chewbaccas syster?" Siv: -"Äh, bara någon radikal feminist vegan flata". )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar