lördag 9 januari 2010

TP

Nyduschad och morgonkoppen kaffe är drucken. Nu är man som redo att starta denna dag! Och klockan är strax sex. Lill prinsessan tar upp mycket tid. All denna kvalitetstid jag hade tidigare framför datorn som ägnade åt Mafia Wars, bloggar och statusuppdateringar är som bortblåst.

För övrigt ligger jag återigen i hårdträning med allmänbildningen. Jacob har ett TP och vi kom på att det skulle vara en övermysig idé att nästa lördag ha en TP- och vinkväll. Jag skulle kunna acceptera att jag inte vinner men jag skulle tycka det var långt ifrån okej att komma sist. Vi ska dela upp oss i lag två och två och prinsessan ska spela med mig. Mycket press på henne nu. Redan en timme efter vi kom på TP idén så ringde jag upp prinsessan och frågade ut om svenska kungar och franska revolutioner. Hon kunde mer än mig så hon får godkänt. Sen får vi göra någon slags deal mellan oss att då frågor om vad Musse Piggs hund heter får jag svara. Så jag verkar som bringa något till den tilltänka vinsten jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar