söndag 10 januari 2010

Söndagar alltså

Klev upp i soluppgången, åt en hamburgefrukost och hörde av mig till en gammal vän. Vi har inte setts på ett halvår, mycket har hänt men oftast är det mesta sig likt. Vi kunde dock konstatera att vi blivit äldre. Inte till siffrorna men allt det där andra. Vi storhandlar med ryggsäck, föredrar varma kläder franför matchande och fascineras av Spotify. Och självfallet delade vi samma oro över en kommande examen. Skönt att veta att det inte bara jag som krisar.

Annars har jag fördrivit denna söndag med att kolla på skidskytte, drucke kaffe och funderat över när jag ska börja plugga.

3 kommentarer:

  1. Hungrig blev jag nu och överdrivet sugen på hamburgare,idag igen...

    SvaraRadera
  2. Bjuder du mig på en såfan där hamburgare när jag kommer upp, den såg ju jättegod ut.
    /mamma

    SvaraRadera
  3. Lätt att jag bjuder på dessa underverk till hamburgare då du kommer hit mamma!

    SvaraRadera