fredag 22 januari 2010

Svaret

Fick svar från KnäckeH igår. Det var väl inte riktigt det svaret jag hade förväntat mig då kvinnan skrev att hon visste inte om hon hade tid att rätta min rapport de kommande veckorna...typ. Litet nederlag för min sida men som den sanna jämtlänningen jag är så får inte sådant mig att ge upp utan jag drog till med min plan B. Som i folkmun kallas medlidande.

Jag formulerade ett mejl där jag berättade ordagrant hur mitt liv är och vilken effekt uteblivande av dessa poäng skulle ha på min psykiska hälsa. Det lät ungefär såhär;
"Kära Du! Jag gör typ allting bara du kollar på min rapport. Behöver poängen för att få studielånspengarna. Det är verkligen kris här i hemmet sedan den där kärleken lämnade mig och nu är jag ensamstående till en sjuåring". Efter de där öppningsmeingarna så hämtade jag några citat ifrån Micke&Molle och sedan bifogade en bild på strandade valar. Om inte det får ett hjärta att göra ont så vet jag inte vad.

1 kommentar:

  1. Hahaha, du är så himla kul (ibland)!=)=)=)Gillade speciellt det där om valarna.

    SvaraRadera