måndag 18 januari 2010

Nej, jag är inte Rainman

Jag är ibland väldigt otaktisk då jag planerar. Jag gillade verkligen idén om en efterfest med Jacob hemma hos mig igår men hade då inte åtanke att jag skulle behöva plugga idag. Har legat halvdöd i soffan hela dagen tills jag insåg där vid klockan nio på kvällen att jag måste göra klart det sista innan terminstarten som sker om 7 timmar. Hade väl kvar den där "Rainman"-tanken över mig själv och trodde det skulle bli klart på en timme men nu är klockan två och jag är fortfarande inte klar. För varje minut så blir det även mer och mer svårt att formulera en korrekt mening. Jag kanske borde gå och lägga mig nu men det skulle kännas lite som ett misslyckande. Sen anser jag att det skulle vara "Hulken"-coolt om jag stannade uppe hela natten för att avsluta rapporterna.

I vilket fall som helst så ställer jag klockan så jag hinner med en dusch innan skolan börjar. Flera timmar vid datorn kan frambringa en viss odör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar