söndag 10 januari 2010

Hesekiel 25:17

Nu har jag legat i soffan och mentalt förberett mig inför dagens rapportskrivande som jag strax ska börja med. Det är trögstartat denna afton men jag tror det mest beror på att mitt självförtroende fick sig en rejäl törn då Knäckehäxan underkände rapporten som jag slitit med hela jullovet. Jag kan ta sådant väldigt personligt! Dock har Prinsessan lovat att hon ska "fixa" Knäckehäxan åt mig. Prinsessan har till och med lovat att hon ska dra bibelcitatet Hesekiel 25:17 innan hon "fixar" Häxan. Och det är liksom från min favvofilm Pulp Fiction. Sådant gillar jag, hon är bara för gullig!

Så ni vet så kommer det där med Prinsessans "fixar"-turné aldrig bli verklighet men det känns ändå skönt att veta att hon är beredd på att "fixa" onda varelser för min skull. Då kan vi liksom hoppa över alla dessa tillitsövningar som jag förberett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar