lördag 16 januari 2010

Finns många filmer jag skulle vilja se som inte finns

David, Frida och jag sitter i soffan hemma hos dem redo för en filmkväll. Detta i torsdags. David filosoferar för sig själv och säger helt plötsligt;
David; -"Ikväll skulle jag vilja se tvåan?"
Jag&Frida; -"Vilken tvåa?"
David; -"Alltså Avatar två"
Frida; -"Det finns ju ingen uppföljare av den filmen än"
David; -"Ja, men jag skulle som ändå vilja se tvåan ikväll om den fanns"

Annars var det faktiskt rätt så trevligt igår på scharrens HC-kväll. Mina öron har lite ont men det var många roliga band att se. Trots att banden inte riktigt omfattades av min musiksmak så tycker jag att det är alltid kul att se band live. Dagen ska nu i första hand ägnas lite åt skidåkning på tv:n med tilltugg. Vidare blir det dammsugning, pluggning och duschning för att senare gå över till Jacob för kvällens stora TP-mästerskap. Med tanke på hur mycket jag har googlat de senaste dagarna tror jag skarpt på vinst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar