lördag 16 april 2011

Vit kappa=inge sova på stengolv

AW med jobbet igår. Det blev ju galet, sådär som det brukar bli. Och jag blev väldigt onykter. När jag kom hem till lägenheten så lyckades jag inte öppna dörren. Det var totalt omöjligt och jag kämpade på där i fem minuter. Jag bara; Nä nu lägger jag mig på golvet och sover! Sen kom jag på att jag hade en vit kappa och den skulle troligtvis bli väldigt skitig då så jag skippade det. Jag fick ju till slut upp dörren men lite skrämmande är det ju att det enda som hindrade mig från att sova på golvet ute i korridoren var att jag hade en vit jacka på mig.

Om ca en timme så kommer Fia, Markus och Melvin och hämtar upp mig så att vi kan dra iväg och handla inför kvällen. Vi ska grilla, dricks lite vin, sitta på altan och det är underbart väder! Vi gillart!

2 kommentarer: