söndag 17 april 2011

Susannekalas

Jag har sovit rysligt dåligt inatt. Det av den anledningen att jag har sagt till Civilingenjören att det är helt okej för henne att väcka mig om jag snarkar. Inatt hade jag då snarkat väldigt mycket vilket resulterade till att jag blev väckt väldigt mycket. Det var ju såhär väldigt ömsint och gulligt väckt av henne med sådant lägger väl inte direkt jag märke till då jag är nyvaken. Nej, ännu ett relationsproblem som kräver lösning.

Igår var det mitt födelsedagskalas. Det blev ett riktigt bra kalas. Vi grillade, åt en massa, åt korv, åt tårta, åt chips och sen drack minimalt på det. Jag fick en massa presenter också. Väldigt imponerad över dem och de känns som mina vänner känner mig. Av Fia och Markus fick jag ett par kryckor som jag hade sjukligt kul med då jag skulle ta mig hem inatt genom Stockholm. Planen för dessa kryckor nu är att pimpa upp dem med ringklocka och flames. Henry och Frida gav mig ett spakit. Jag älskar spa och detta var det mest avancerade spakittet ever. Till och med skrubb för läpparna fanns. Och av Civilingenjören fick jag en mobil askkopp. Det var också något väldigt märkligt.

Men nu ska jag faktiskt ha det så mysigt så jag ska ha lite spa såhär på söndagskvällen. Det togs dåligt med bilder från grillkalaset men för intresserade så finner ni lite sådana på Fias blogg; http://sofiastenberg.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar