onsdag 20 april 2011

Bordellmorgonrock

Idag är det min dag hela dagen och det tycker jag om. Jag gillar ju att stå i centrum och ser ofta till att hamna där men idag behövde jag inte ens kämpa fört. Fast jag är väl lite sådär "Jag fyller år. Gratta mig!" och sen när dom gjort det så blir jag sjukt rörd av (det påtvingade)uppvaktandet. Men mina kära arbetskamrater hade fixat gofika och present så jag var hur nöjd som helst.

Håller nu på att packa det sista. Tåget åker vid tio ikväll. Känns lite overkligt att komma hem till föräldrarna och konstigt nog så har jag aldrig längtat så mycket som jag gör nu. Det är helt seriöst det enda jag snackat om på jobbet de senaste tre veckorna. Jag tror de var glad att jag for idag så att det blir lite variation i samtalsämnena.

För övrigt var Gudrun jätte gullig och uppvaktade mig på morgonen med en liten present. Hon hade köpt en morgonrock. Möjligtvis är hon less på att se mig kuta ut från duschen i endast handduk? Dock var morgonrocken väldigt speciell eftersom den var kort och med volanger. Lite bordellvarning på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar