tisdag 26 april 2011

Ryggen

Jag är härmed anmäld till Akassan. Vuxenpoäng! Linda blir nu stolt. Förutom den vuxenpoängen så har jag varit ute och sprungit ikväll och sedan haft lite rygg- och magträning. Det är helt enkelt bara att inse att detta jobb kräver att man ska ha en tränad rygg för att inte få problem med den (vilket jag som smått fått). Jag har en tvååringsgrupp. Skitgulliga men man måste lyfta dem ibland.

I januari någon gång så gick pappa en massagekurs här i sthlm. Igår så fick jag en ryggmassage av han. Helt seriöst, jag skojar inte men han var sjukt duktig. Jag har haft ont i ryggen, nacke och axlar men nu är det totalt borta och jag var sådär helt avslappnad efter. Massagekursen var den bästa 50 års presenten han fick, enligt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar