tisdag 19 april 2011

Men du då!

Har fått semester. Det blir att backpacka med Vickis i höst! Glad.

Två timmar och en kvart kvar innan jag fyller 25 år. Totalt ålderskrisbefriad för tillfället. Men just nu så omringas jag av så många människor som är relativt mycket äldre än mig (bortsett från barnen) så det är nog svårt att känna sig gammal i denna situation. Jag menar, de diskuterar klimakteriet, jag kan inte gnälla för att bli 25.

Gudrun tycker för övrigt att jag äter väldigt mycket korv. Att det sker ofta. Jo men för att vara ärlig så äter jag väldigt ofta falukorv, grillkorv och varmkorv. Sådan är jag! Men jag kanske tycker att Gudrun har ätit lite väl mycket Risorantes mozzarellapizza senaste tiden. Sen den där kvällen jag presenterade den för henne. Hon kan inte komma med nåt.

1 kommentar:

  1. Jag bli så gla' så gla' när min Susanne fixat mången semesterda', hurra hurra hurra! *sjunger*

    Centralamerika kommer bli grymt!!!

    SvaraRadera