fredag 8 april 2011

En väldigt speciell dag imorgon

Mozzarellapizzan är äten och nu ligger man nedbäddad i sängen efter en alldeles för hård arbetsvecka. Idag tog nästan priset. Ungarna fick potatisbullar och sylt till lunch. Sylt innehåller socker. En del ungar åt lite för mycket sylt vilket ledde till att de gick på högvarv och liksom stod och hoppade på samma plätt i 5 minuter. Totalt ostyrliga. Ketchup kan också göra barn konstiga.

Jag hade tänkt att göra något ikväll men alternativen försvann och till slut så iddes jag inte. Så nu ligger jag hemma och väntar på att Civilingenjören ska festa klart och ger mig en inbjudan hem till henne. Jo, jag sover där inatt för imorgon är det en speciell dag för oss. Vi ska nämligen lana för första gången tillsammans. Hon älskar Age of Empires och jag tycker om det spelet jag också. Sen den dagen jag berättade att jag gillade det spelet så har hennes högsta önskan varit att vi ska lana så imorgon blir det av. Blev inbjudan att lana på måndag också. Jag och hon mot två av hennes kompisar. Dock kändes det som ett väldigt stort steg i vår relation så jag fick lite panik och avböjde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar