onsdag 13 april 2011

Kära Bullen!

Möjligtvis vissa problem i paradiset. Egentligen ett ganska så stort problem. Det handlar om, kort sammanfattat, att jag är en person som inte direkt är så mycket för att kyssas. Eller jag kan gilla att kyssas men i begränsad mängd och helst utan tunga. Jag har aldrig sett detta som ett större problem förräns igår då någon tog upp det och sa att det var ett stort problem med att jag ogärna kysser längre stunder och med tunga. Sen hur den diskussionen gick senare behöver vi inte ta upp.

Det jag bara nu undrar rent spontant är; Vadå? Tycker alla att detta med tungkyssar och evighetshångel är awesome?

4 kommentarer:

  1. Men blä för tungkyssar. Herregud.
    Säg åt henne att du kan koka ägg till henne varje morgon framöver så går det som jämnt ut.
    Fast jag förstår probemet. Om man liksom har olika viljor när det kommer till sånt där kan det bli ett jävla meck. Ni får kompromissa.
    Måndagar är tungfritt, tisdagar är det med tunga, onsdagar är det fan kyssfritt (nån måtta får det ju vara) och torsdagar är det valfritt.

    SvaraRadera
  2. Klart det ska vara tunga! Tänk om hon skulle vägra tunga på andra ställen va?!

    SvaraRadera
  3. ähh. tungkyssar är överskattat...

    SvaraRadera
  4. Sandra; Hahaha, bra system där. Jag ska helt klart lägga fram det som förslag.

    Fia (antar jag); Du har en poäng. Men nu kanske detta kommer leda till en total tungvägrantrots.

    Jossa; Håller fullständigt med. Tungkyssar är överskattat.

    SvaraRadera