lördag 9 april 2011

Fyllesms

Ingen fest alls för mig denna helg. Istället så har jag denna kväll ägnat åt att utföra spa på mig själv. Och vad sjukt bra det gick. Av alla spakvällar som varit så har denna varit den mest effektiva. På en timme hann jag färga hår, ögonbryn, ögonfransar, lägga ansiktsmask, ta fotbad, ta själv ett bad och en hårinpackning. Men jag gjorde ju också en planering i vilken ordning jag skulle utföra alla dessa grejor för att minimera tidsåtgången så mycket som möjligt. Det där njutningsfulla med "spa" försvann men skitsamma då jag var så effektiv.

Alltså den där Civilingenjören är omöjlig ibland. Hon är ute och festar denna kväll också och jag önskade då ett fyllesms. Ni vet ett sådant där hämningslöst och dräggigt fyllesms. För fem minuter sedan fick jag; "Nu är jag full! Puss!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar