tisdag 17 november 2009

Träning är ovärt

Gud vad Sofia kommer bli arg på mig nu. Jag beställde väckning av henne imorse där vid strax efter nio och hon ringde där 09.04 för att få mig upp ur sängen. Jag gick upp, jag gav Biris mat, satte på mig kläder och sen skulle jag bara vila en stund i sängen och somnade om. Likt förbaskat så blev klockan 11.14 innan jag återigen tog kontakt med omvärlden. Hon kommer bli sååå besviken.

Däremot så börjar jag fundera på om det där med träning är så smart idé egentligen. Det gör så förbaskat ont i kroppen. Efter att jag körde loss på min AB-slide häromdagen så känns det som jag har världens jävla mensvärk. Träning är så ovärt.

2 kommentarer:

  1. du talar ett sanningens ord, som det heter.
    alla som sager att de aaaaaaalskar nar det "branner i musklerna" etc borde grava ner sej i ett hal!!!

    SvaraRadera