tisdag 17 november 2009

Siv handlar mat

Blir lite smått retad över de problem som kan uppstå då jag handlar mat. Saken är den att följande sak hände i måndags då jag skulle köpa mjölk på statoil; Väl inne på statoil så tog jag snabbt mina mjölk och gick sedan förbi göttehyllorna som leder till kassan. Eftersom jag inte hade hunnit ätit frukost då så blev jag lite sugen på en liten chokladbit. Kollade mot kassan och fan, den söta kassörskan stod där, ingen chokladbit för mig och jag tog bara min mjölk.
Summa; Jag jag inte handla onyttig mat då jag finner kassapersonal attraktiv.

Detta är ingen engångsföreteelse utan händer hela tiden. På Ålidhems centrum t.ex., om jag ska handla där så slänger jag alltid en blick till vilka som sitter i kassan. Om jag finner kassapersonalen attraktiv så kan jag inte handla onyttigt. Det händer till och med att jag slänger ner lite sallad och frukt om det är någon riktigt snygg.

Detta är egentligen sjukt patetiskt. Någon som upplever samma problem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar