måndag 2 november 2009

Girl with Aino

Ok. Nu är det såhär. Sjukt pinsamt. Idag gick jag emot alla mina principer. Jag har ju försökt beskriva mig själv sådär omateriell och cool. Så fel jag hade. Följande hände;

Drog iväg på Telia idag för att förnya mitt abonemang och då kunna plocka ut en mobil lite billigare. Jag hade tänkt mig något enkelt. En schysst mobil med en kamera som är okej. Inge mer. Och det var exakt så jag sa till försäljaren då jag stod där i kassan då han frågade vad jag hade tänkt mig. Han visade mig runt på mobiler i den kategorin och jag "mmm:ade", kände på dem i handen och funderade men sen uppenbarade sig den för mina ögon. Det snyggaste jag sett sen Angelina Jolie i Tomb Raider och jag bara blev tvungen att ha. Från att vara den där rekorderliga och coolt omateriella tjejen så kollade jag på försäljaren med totalt upprörd blick och sa; "Jag vill ha en Aino!!". Så blev det också.

Men jag känner att denna Aino ökar min attraktivitet med minst 10%. Känner det.

Susanne utan Aino. En trist och vanlig tjej.

Susanne med Aino. En cutesexyfuckingbitch69.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar