fredag 6 november 2009

Terrortorsk

Kollar på ett av mina favoritlunchprogram Sjunde himlen nu. Så förbaskat bra program. Man ligger som i soffan och bara irriterar sig i en timme på moralkakorna som sägs i varannan mening. Det är en sådan levande känsla att vara irriterad. Igår natt innan jag gick och la mig läste jag på om SD, det var också irriterande fast på ett annat sätt. Åkessons uttalande om islamisering i det svenska samhället, har ni läst den? Jag har aldrig läst om något som varit så ogrundat tidigare. Det var rena dyngan som bara bygger på hans fientliga åsikter om islam. Hans rädsla om att muslimer ska förstöra vår svenska kultur. Men vad är då svenskt? Om vi ska utgå ifrån hans åsikter så anser väl jag att norskarna är ett större hot än muslimerna. Norskarnas torsk översvämmar ju frysdisken på Maxi....terrortorsk. Nä, Åkesson...dina åsikter är ogrundad dynga och jag hoppas att de flesta inser det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar