söndag 22 november 2009

Siv tar död på ryktena

Jag kan fullständigt hålla med om kommentar ifrån anonym i inlägget här nedanför. Jag har blivit lite torr och tråkig på senaste tid. Jag har självklart känt av detta själv också. Ni undrar säkert vad det är som har hänt så därför tänker jag besvara det så gott som det går. Det går en del rykten om varför så jag tänker även ägna en stund till att ta död på dessa.

En totalt lösryckt och ogrundad teori är att jag under ett samtal med en bekant råkade ramla över en hemsida med vuxeninnehåll och att jag sedan efter det skulle fått någon slags uppenbarelse och ägnat all min tid åt detta. Så pass fast att jag av den anledningen tackade nej till festandet i helgen och att jag till och med funderar på studieuppehåll för att kunna ägna all tid åt denna hemsidan.
Detta är självklart skitsnack och finns absolut ingen sanning i detta. Jag skulle aldrig ta studieuppehåll pga en hemsida med vuxeninnehåll.

Annat extremt ogrundat rykte angående min tråkighet är att jag ägnar all min vakna tid till spelet Mafia Wars på Facebook.
Detta är bullshit, jag spelar Mafia Wars men ägnar max en timme om dagen åt det nu. Jag har ett mer långsiktigt mål i det spelandet där jag innan pensionen ska ha uppkommit till level 50.000.

Nä men sanningen är väl mer att jag har haft det stressigt i studierna på senare tid och alldelens för nykter för att roliga berättelser skall uppstå. Jag ska bättra mig, nästa helg blir det tequila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar