söndag 1 november 2009

Halloweenfest enligt traditionen

Halloweenfest hos Jacob har som varit lite av en tradition. Förutom att jag då råkade missa förra året, men men. Vi kan ändå säga att det är en tradition. Det absolut bästa med weenpartys hos Jacob är den höga standarden på folks utklädnader men eftersom jag brukar vara så dålig på att fota så har jag endast kort ifrån de 3 första minuterna förutom det undantag att jag gjorde en bildserie med Josefin och hennes rånarluva. Vi tyckte det såg helt sjukt roligt ut då hon tryckte ut läpparna genom det där lilla munhålet i luvan. Lätt 13 bilder på det!

Kvällens värd var Austin Powers. Här är dock manssymbolen på bröstet på vift men en sådan existerade också. "The spy who shagged me"....
En annan filmstjärna som gästade oss var Edward Cullen. Tyvärr fick jag bara en bild på han så man missade de coola linserna här.
Jag blev så lycklig då jag fick den stora äran att träffa min idol Paris Hilton. Hon hade även med sig sin hund Tinkerbell...i en väska. Jag ba; -"OMG! It's Paris! Can I take a pic?". Nu är ett av mina livsmål uppnått!
Något som jag hade alldelens överdrivet många kort på var när Josefin tryckte ut sina läppar genom rånarluvan. Men det såg förkastligt roligt ut. Hon var utklädd till terrorist/rånare/misshandlad kvinna/allting.
För att inte de andra ska bli bortglömda så har jag skissat ner deras kostymer lite snabbt i paint. Inte alla då men ett urval.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar