lördag 7 november 2009

Årsdag

Idag är det ett år sedan ett av mina största ögonblick i mitt liv inträffade. Den kvällen jag såg Kaizers Orchestra live. Linda var också med på konserten och jag påminde henne i måndags att vi borde som fira årsdagen. Dock verkade hon inte vara lika pepp som jag på att fira årsdagar. Förstår inte.

Annars var jag iväg igår med ett gäng och kollade in de lokala banden Dödsfisken och Syster Elak. Det var faktiskt riktigt oväntat bra. Det blev en riktigt gemytlig kväll där vi efter spelningarna drog iväg på ett gemensam måltid, vad jag kallade julbord, på Frasses. Hemma sådär vid tolv.

Ikväll blir det ju Babylon enligt planeringen. Ligger nu och funderar på i-landsproblemet som handlar om vilken förfest jag ska fara till. Har ju som sagt Ja till Nadja att jag dyker upp till hennes fest och vill ju gärna dit också. Enda problemet med det är ju att det blir en sådan lång och dryg resväg dit och då känns ÅlidhemLindas fest mycket mer lockande i det syftet. Dit kan man ju gå. Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar