fredag 20 maj 2011

Världens undergång

Imorgon är det enligt någon amerikansk profet jordens undergång. Det skulle ju vara mycket tråkigt om han skulle ha rätt så därför ska jag gå all in imorgon. Det blir så mycket som utställningen Lust & Last med nära bekant och sedan för att vara snäll så har jag också lovat att följa med nära bekant på fisk/skaldjurs/hummer/ET-uteservering. Jag vet inte hur nära bekant lyckades övertala mig till att gå på någon skaldjursfrossa men när jag såg att de hade en vinlista på menyn så ställde jag som upp för laget.

Tjuvstartade lite på världens undergångtänket redan ikväll. Korv med bröd och potatissallad till middag. Dillchips med pärondryck med ciderkaraktär till efterrätt och allting toppades med en pingvinstång med jordgubbssmak. Sen somnade jag, med chipssmulor på tröjan. Så vackert och njutbart.

Ha en trevlig sista dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar