måndag 16 maj 2011

Jojoträning

Alltså jag med min träning, det är ju verkligen ett återkommande lovande till bättring. Jag kommer igång, tränar typ seriöst i en halv vecka och sen rinner det ut i sanden väldigt snabbt. Sen går det några veckor tills nästa fas då jag ska komma igång med träning. Men jag funderade på detta idag, om man ser till helheten, om man liksom slår ut alla träningspass så de fördelas jämnt över ett år så blir det som att jag tränar en dag i veckan. Och det är ändå godkänt! Då kan man bortse från min sådan månadsliga jojo"bantning".

Denna vecka jobbar jag för övrigt kväll måndag (denna kväll alltså), tisdag (mao imorgon) och onsdag (dagen efter imorgon). Jag minns där i början då jag var ny i arbetslivet och vad hett jag tyckte det var med möten. Sådär att man är viktig så man måste diskutera saker i 3 timmar med andra. Nu tycker jag det inte är lika hett. Ibland kan möten vara sådär långdragna och oftast luktar man illa efter att ha arbetat en hel dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar