måndag 9 maj 2011

Möjligtvis lägenhet

Har blivit erbjuden en lägenhetsvisning igen. På en hyreslägenhet. Via en bostadsförmedling. Det verkar som en bra lägenhet. Lika stor som jag hade i Umeå fast med balkong och sjätte våning. Och det är i närheten av där jag bor nu så bra område nära vattnet. Enda skillnaden blir väl att den kostar ett par hundra mer än vad jag betalar för rummet. Jag säger bara...snälla ge mig!

Annars är livet fruktansvärt odrägligt bra just nu. I lördags fick jag en sådan där konstig frihetskänsla. Jag har inte känt mig singel på två år och nu gjorde jag det. Liksom, jag gör vad jag vill. Och den var ju en sådan där kväll som konstant låg på gränsen till att spåra ur. Ska försöka behålla denna känsla nu att det är awesome att kunna få va totalt självcentrerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar