tisdag 17 maj 2011

KristallSiv

Inte hört någe om lägenheten idag. De behandlar fortfarande ärendet. En liten pina att vänta. Jag är ju som inställd med ett realistiskt tänk att jag med största sannolikhet inte kommer få den. Men man hoppas ju och jag har redan en plan i huvudet vart jag ska placera kristallkronan. Jo jag har fått en grej för kristallkronor. Det är den nya StockholmsSiv.

För att vara ärlig så har jag kanske inte trivts i Stockholm hundraprocentigt. Jag har känt mig som en turist och väldigt rotlös. Men nu märker jag att jag dag från dag börjar hitta mig själv här och kan se mig bo här. Men saker tar väl sin tid. Tog minst ett halvår innan jag trivdes i Umeå och minst 2 år innan jag njöt av det fullt ut. Boende är väl ett första delmål. En Bira här ett andra. Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar