onsdag 18 maj 2011

Öppningsfas

Älskar känslan som ges då man jobbar kväll på en onsdag och har öppning på en torsdag. För övrigt så har jag hamnat i den så kallade "öppningsfasen". Jag visste inte vad det var innan men jag diskuterade min symptom med kollegorna förra onsdagen och de sa att jag drabbats av en "öppningsfas". Detta innebär, enkelt, att man är så nervös för att försova sig så att man har stora svårigheter att somna. Men att de benämner det som en "fas" känns ju positivt. Faser tenderar att gå över.

Ingenting om lägenhet ännu men jag lovar att ni blir de första att veta! Jag trodde det skulle gå snabbt men kanske det inte gör det. De måste ju kolla om man har betalningsanmärkningar och sådant...möjligtvis. Jag avvaktar med min beställning av kristallkrona så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar