torsdag 12 maj 2011

Trentsättaren Siv

En förälder berättade idag att efter hans två döttrar (varav bägge går på förskolan men en på min avdelning) badat så hade de kammat håret bakåt och sagt; "Nu ser vi ut som Susanne". Jag är en trendsättare på förskolan!

Denna helg kommer bli fullspäckad. På lördag ska jag iväg till Alex och grilla med hennes syster och vänner. Sen så ska jag på söndag vara så pass fräsch och sofistikerad så jag lyckas med att få en lägenhet. Lägenhetsvisningen går ut på att de valt ut en handfull personer som de anser vara lämpliga till lägenheten och de är inbjudna till visningen då. På visningen får man träffa mäklaren som bestämmer då vem som de vill ska hyra. Så det gäller att göra ett bra intryck. Efter visningen ska jag sen iväg på Melvins ett års kalas. Helt sjukt att ett år gått sen han föddes nu. Minns det som igår den där kvällen jag gick hem från festen och helt plötsligt så fick man ett mms på en bebis. Tog en hel minut att förstå vilken bebis det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar