tisdag 3 maj 2011

Alex tvingade mig

Var och shoppade med Alex igår på stan. Det är alltid kul att shoppa med någon annan för då kan man liksom bli sådär peppad över att testa och köpa kläder man annars aldrig skulle ha köpt eller överhuvudtaget testat. Alex lyckades väldigt bra med detta och nu är jag en ägare av ett par skor med högre klack. Jag är faktiskt väldigt nöjda över dom. Dom är riktigt snygga. Det enda lilla problemet jag känner i nuläget är att jag inte kan gå i sådana skor. Måste öva. Hemma. Då ingen ser.

Imorgon ska vi utvärdera vårt arbete för denna termin under hela dagen. Jag och kollegorna slår på stort och vi har nu delat in inköpen. Det ska bli ett smörgåsbord av snus, läsk, kakor, chips, choklad och annat ätbart. Och bara för att så ska vi också ta på oss den finaste klädseln också. Jag funderar på balklänning men det kanske är att överdriva i överkant. Möjligtvis att jag tar på mig ett par tajta och obekväma byxor som jag annars inte skulle orkat haft i arbetet...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar