onsdag 25 maj 2011

Scrapbooking

Så sjukt pms:ig idag. Typ irriterad på det mesta och började nästan gråta då jag missade bussen med 3 sekunder. Vissa älskar dock den mer irriterade Susanne och gör allting för att trycka på de rätta knapparna och göra mig sur. Förnöjsamt. Folk borde skaffa andra intressen. Som scrapbooking eller nåt.

Jag har nu ansökt om lånelöfte och banken ringde idag. Det såg väl sådär halvljust ut. Dom skulle se över mina möjligheter till lån men ville gärna att jag skulle ha sisådär 100.000 kronor i bakfickan. Och det har man ju inte då man varit student i 6 år. Så man får se. Men jag tror jag ska höra av mig till min privata ekonom Petter och se vad jag kan göra.

Annars så blir det en rätt så intensiv helg denna helg. Vårfest imorgon på förskolan, personalfest på fredag, mamma kommer på fredag och blir här hela helgen. Intensivt!

1 kommentar:

  1. Ska morsan springa mara?
    Om ni har lust/tid över och vill träffas lite någonstans så hojta. Edith vill säkert träffa gammelkusin och gammelmoster innan hon blir tysk.

    SvaraRadera