söndag 8 augusti 2010

Smickrare där

Mår som en stenad säl idag efter en helkväll med Linda och Carina igår. Men det var kul å trevligt å jag testade min första "red bull vodka" i livet.

Vi hade en liten förfest i broparken och på vägen till broparken hände en sådan där sak som jag skulle vilja kalla "värt varenda krona". Precis innan jag skulle korsa storvägen så stannade en man på en trappa mig. Han frågade om han kunde få 4-5 kronor av mig. Jag hade en tjugolapp så jag gav han den. Mannen tackade, kollade på mig och sa; -"Du måste vara fotomodell?!". Och jag ba; -"Tihi, tack. Men det är jag inte". Alltså nu var ju han rätt så nerdrogad men att få höra att man ser ut som en fotomodell var ju lätt värt en tjugolapp. Skulle gett han en till, undra vilket smicker jag skulle få hört då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar