måndag 2 augusti 2010

Nä men vi ses om en vecka eller så!

Jag och Vickis hade tjejkväll idag där vi färgade ögonfransar och ögonbryn. Först gjorde jag på henne, helt sjukt bra och sen färgade hon mina ögonfransar, helt sjukt bra. Ögonbrynen skulle jag ta själv sen. När jag själv senare skulle ta dem så insåg jag att det var en förpackning med snabbfärgning, sådant jag inte använt tidigare. Dutta på, låt verka i 30 sekunder, skölj av fort som fan. Eftersom jag inte använt denna typ av färgning tidigare så hade jag inte utarbetat någon teknik så jag smetade på bägge ögonbrynen samtidigt varav jag kom på att då jag smetade på färg på det ena och sen skulle börja med det andra så hade det ena redan hunnit verka i 30 sekunder och skulle sköljas av men det kunde jag inte eftersom jag smetade då påre andra. Färgfail. Visst brukar det hända att färg fastnar i huden runt omkring ögonbrynen men aldrig i denna omfattning tidigare. Kul. Inget kan få mig att lämna lägenheten imorgon, jag stannar hemma en vecka eller så tills det lugnat ner sig. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar