söndag 15 augusti 2010

Dagen efter

Vickis ger mig en dans. Jag försöker se ut som att jag tar det seriöst.
.
Jag kan inte ens säga att det är dagen efter idag eftersom jag och Helen inte var hemma förrän vid sju denna morgon. Sliten är liksom bara en snäll beskrivning på mig. Trots att det hela slutade på ungefärligt 14 timmars festande så måste jag säga att det var riktigt awesome. Alla detaljer fanns där; intressanta diskussioner, allsång, massivt dansande, god mat och Vickis.
.
Är trött men ska iväg vid sju till grannen Yvonne och kolla på Hostel 2, eftersom vi gillade ettan så mycket. Sen finns det en övervägande risk att jag går och lägger mig tidigt ikväll. Jo.

2 kommentarer:

  1. Haha, snyggbilden! Eller kanske Styggbilden? ;)

    SvaraRadera
  2. Helt klart snyggbild enligt mig!

    SvaraRadera