onsdag 4 augusti 2010

14 alvedon senare

Denna natt och denna morgon var inte kul. Om jag hade kunnat så skulle jag lätt ha adopterat bort livmodern, om inte annat lagt ut den på blocket för en billig peng. Trots att jag mådde skit så räknades denna gång ändå som lindrig eftersom jag inte kräktes. Då är det ju lite illa.

Sen efter att gravt missbrukat alvedon så mådde jag ändå helt okej på eftermiddagen och kunde ta mig för att fara ner till stan och fixa födelsedagspresent till brorsan. För första året kommer han nog få den i tid med marginal på två timmar. Åt middag med Linda och drog sedan hem. Blev medbjuden att följa med på en öl men med tanke på alvedonisarna så kändes det inte okej, sen var jag väl inte i prima form heller.

Väl hemma hände det märkliga. Efter att ha åmat mig i soffan i en timme så började det åska ute. Drog ut tv:n, stängde av datorn, det som jag livnär mig på kvällarna med. Vad fanns det då att göra? Jag tog fram skissblocket, började skissa upp något och sen bara en timme senare satt jag och började på en ny tavla. Det blir en naken Darth-Susanne. Lätt cool om den blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar