tisdag 24 augusti 2010

Sinne för romantik

Sjukt dumt att klaga klockan ett på natten över att man är trött men fan vad jag är trött. Jag ska gå och lägga mig men jag är bara inne i ett fixarflow. (Fixarflowet är en effekt av att jag fick godkänt på min palestinauppsats. High five!)

Saken är den att vi ska iväg och fiska igen. Redan om ca 12 timmar. Och saken är den att jag vägrar gräva efter mask igen. Så då blir saken den att jag måste göra någon åt det. I mitt flow så kom jag på att jag har ett tillgodokvitto på utebutiken i umeå för en kaffepanna som jag köpte till Helen som hon inte behövde eftersom hon hade också köpt en. På utebutiken måste dom väl ha mask? Vad mycket mask man borde få för dom kaffepannapengarna!

Så innan hon hinner vakna upp och dra sig hit imorgon så tar jag bussen ner till stan för att sedan överraska med en burk mask. Ingen kan påstå att jag inte är romantisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar