måndag 23 augusti 2010

Kanske en liten orch...?

Efter att ha sett Frodo med ringen-filmerna nu i tre dagar så vill jag inte längre ha en Berner Sennen utan en liten orch. Eftersom det är lätt att bli utanför som orcher så tror jag att den ska få heta något så modernt och populärt som Snöflinga Månljus.
Annars. Gud vad jag längtar till fisketuren. Bästa som har bestämts på länge. När man ska på fisketur så behöver man fika också, trots att man kanske bara är ute i en timme. Så jag berättade lyriskt för hon att jag hade köpt bokstavskex som vi kan äta till den varma chockladen som jag tänkt ta med. Detta tyckte hon då var jätte kul och väldigt valpigt val av mig. Så nu blir det vuxenfika till hon i form av kaffe med någon rökig whiskey och kakor och choklad till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar