fredag 6 augusti 2010

Riddare i marshmallowrustning

Hade en mycket märklig dröm inatt. Drömde att jag ställde mig i adoptionskö och redan dagen efter fick jag en undernärd liten bebis att ta hand om. Problemet var väl att min ekonomi var som den vanligtvis ser ut så jag hade inte råd att ta hand om den där ungen. Dock uppkom den geniala idén att jag kunde ta bröstmjölk utav Fia. Så drömmen slutade med att jag kom flera gånger om dagen hem till Fia och pumpade mjölk för att ta hand om den där stackars ungen. Trots alla komplikationer i drömmen så sattes den biologiska klockan igång och jag känner att en bebis inte skulle varit helt fel. När jag har jobb. Fru. Bil. Hus.

Annars blev jag passande kallad "riddare i marshmallowrustning" idag. Sådär kan inte göra någon annan människa illa vilket innebär att jag troligtvis inte kan försvara mig själv eller andra. Som hon sa, troligtvis endast skicka in en "dagens tistel" i tidningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar