fredag 20 augusti 2010

Lill atleten

Fortfarande krut i mig får man lov att säga. Efter att ha vaknat upp på Mariehem imorse så tog jag en rask promenad till hemmet (40 minuter), vidare sen till ICA Maxi (15 minuter), handling (30 minuter) och sen tillbaka till hemmet (15 minuter), för att sist men inte minst ta mig till Fia (20 minuter) och gratta henne på födelsedagen. Jag fick en blåsa på hälen. Men jag fick kaka hos Fia också så då kändes det bättre. Dock mer eller mindre död nu.

Efter allt detta ofrivilligt promenadande så bestämde jag och Frida oss för att grilla. Möjligtvis kanske sommarens sista varma dag så man måste ju passa på. Jag hade korv och Frida hade typ en halv älgkalv. Mycket kött men vi är ju inte dom som är dom.

Ligger nu hemma i soffan och funderar på vad jag ska göra denna afton. Orkar inte röra mig en meter, fast det skulle ju inte sitta helt fel med lite hemmaspa idag. Gillar spa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar