onsdag 9 december 2009

Tomtekula

Well...idag tog vi en skolk ifrån föreläsningen och jag, Frida och Jacob tog istället en varmkorvslunch hemma hos mig med film som extra krydda. Känns helt befogat faktiskt. Ibland är det bara så att varmkorvar är det enda rätta.

Annars tror jag att jag håller på att förvandlas till en jultomte. I lördags så hade jag den förkastliga klädkombinationen genom att matcha en mörkgrön vadmalsjacka till röda byxor. Såg ju ut som en sådan där liten hustomte, nisse eller nått. Till detta så har jag också utvecklat en tomtekula pga förra veckans chipskonsumtion. Men ändå gulligt att jag försöker skapa en sådan där lite mer personlig julstämning hos mig själv. Som man säger i tomteland eller nått; Finns en liten Nisse i oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar