torsdag 10 december 2009

Höjden av nördigt

Idag har jag nått min egen höjd av nördighet. Klockan två på eftermiddagen så drog jag, Joe och Anders iväg på ett möte för de estetiska ämnena där vi satt och snacka med prefekten och hans undersåtar. Nördigheten låg kanske inte i att jag gick på själva mötet utan att jag efter var så jäkla nöjd över hur det gick så jag kände mig lycklig....liksom för ett bra möte. Lite roar barnen, allt roar Siv.

Annars så verkar mina övernattningskamrater byta av varandra (detta låter ju inte alls slampigt). Moster for hem igår och istället så kom Vickis och sov över för natten. Hon brukar som göra det då hon slutar sent, börjar tidigt och inte har bilen eftersom jag bor 67 stenkast ifrån hennes jobb (Vickis stenkast då alltså, hon kastar inte så långt. Själv vann jag "kast med liten boll"-mästerskapet på mellanstadiet. Lätt endast 31 stenkast för mig).

Nä, nu ska jag snart ut med Biris och sedan ska jag sätta mig ner i lugn och ro å planera kvällen utefter tv-bilagan. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar