onsdag 30 december 2009

Kodhögen

Efter att ha varit konstant mätt i en hel vecka så känns känslan av hunger jätte främmande. Först förväxlade jag hungern med mensvärk men sen insåg jag att bristen på julmat och kakor var som felet. Övergången ifrån mammas rikligt fyllda kylskåp till min eget är alltid så hårt.

Annars har det varit storstädning på min gata idag. Ingen sådan här blöjstädning utan en riktig då man gör allt på en sådan grundlig nivå så att de arma golvlisterna till och med får sig en omgång. Det som verkligen satte krydda på det hela var då jag hittade igen min kod till mitt Visa (glömde bort koden någon gång i somras då jag var totalt pank och inte kunde använda kortet på någon månad). Problemet är väl att jag har varit så dum att jag inte har letat efter den där. Liksom det var ju i min pappershög med koder där alla viktiga koder ligger. Nä men sådan är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar