fredag 18 december 2009

Stackars barn

Snacka om att traumatisera julen för de stackars barnen. Har nu slagit in julklapparna till barnvaktsungarna men eftersom inte julklappsinslagningsgrejor existerar i mitt hem så använde jag en gammal Kalle Anka tidning som omslagspapper och en skrikrosa post-it som etikett. För att försöka snygga till det lite så hedde jag svart eltejp som en snygg ram runt post-it lappen. Men familjen vet om att jag är bildlärare så de tror nog säkert att jag bara gjort något speciellt som de inte förstår.

För övrigt så är det jullov för mig nu! Hade avslutningsseminariet denna eftermiddag så nu ska jag bara tat lugnt tills stressen lägger sig på mig igen och jag inser att det inte finns något som kallas ledig tid för sådana som mig. Trevligt lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar