söndag 13 december 2009

Är det verkligen tredje advent?

Känner mig ovanligt harmonisk idag med tanke på att det är söndag. Ord som ångest och baksmälla existerar inte ens och hjärnan är förvirrad över att det inte finns så mycket att älta. Men det var trevligt igår, var över till min granne Yvonne på förfest och då de andra drog iväg på krogen så gick jag och några till hem till mig på fortsatt "festande". Dock var jag så ur form pga av bristande sömn och alldelens för litet födointag så jag kände där redan vi tio att sängen kändes enormt lockande. Det enda som går att klaga över idag är att då jag skickat hem folket så råkade jag somna i soffan i en alldelens för kass position så min nacke är om något stel idag. Sova i soffa är verkligen inte okej.

Idag är det fullspäckat schema med litteraturläsning. Skulle vilja påstå med lätthet att jag ligger lite efter i tiden men det är inget som jag inte kan fixa. Såååå, vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar