torsdag 3 december 2009

Dagens USCH!

Herregud! Vet ni vad jag gjorde nyss?!! Månadens mest smärtsamma grej liksom. Satt vid datorn och skulle gå in till köket. Snubblade då på kontakten till datorhögtalaren så att kontakten for ur. Inga konstigheter med det, hänt minst 25 gånger tidigare. Trodde det var okej tills jag skulle stoppa in kontakten igen och fick då se att kopplingshonan i själva datorn var totalt förstörd. Måste typ köpa en ny dator för att det ska funka igen. Så från och med idag blir det endast förvrängd och vidrig musik från datorns mindre bra högtalare. Folk har gått med i nya religösa rörelser för mindre.

Annars klev jag upp tidigt (klockan 09.47) imorse för att skriva klart min essä. Klockan är nu halv sex på eftermiddagen och worddokumentet ser likadant ut som det gjorde 09.46. Men jag har åtminstone diskat, köpt Dumle, borstat tänderna, ätit och pratat i telefon i 2 h och 55 min så lite har jag ändå åstadkommit idag. Spösch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar