fredag 11 december 2009

Emo

Det var kvalitetstv för mig hela natten. Paradise Hotel marathon och jag kan inte förstå hur jag lyckats missat ett sådant bra program tidigare. Och varför har jag aldrig sökt?!! Tyvärr innebar detta marathon att det var lite svårt att ta sig upp imorse så jag följde istället Fridas förslag med en dag i pluggning- och varmkorvenstecken. Blev dock inte så mycket pluggning utan slutade mer med något i emostil där vi googlade runt på olika konstnärer och diskuterade deras målningar. Jag ba; "OMG! Ser du vilket djup och perspektiven? Alltså jag döööör. Helt sjukt bra!". Frida ba; "Alltså jag får rysningar. Kolla ljuset ba å färgen ba!". Ungefär så var det.

Håller på att tvätta nu och ska sedan över till Maria. Jag är så helnöjd eftersom hon har sagt att hon också ska köpa ett lasersvärd så vi sedan kan ha fajter. Jag då som Darth Vader och hon får vara typ C3PO. Tror inte hon har liksom förstått att Darthen är så mycket bättre än den där slaviska guldroboten.

1 kommentar: