onsdag 30 december 2009

Siv formulerar nyårslöften

Jag är sådär överförtjust att skriva nyårslöften. Jag älskar projekt, det är verkligen min grej. Jag menar, såhär håller jag ju på varje måndag men till nyår är det ju verkligen helt befogat att starta ett nytt liv. Här kommer löftena för 2010;
1. Jag ska absolut inte köpa Absolute hits for kids skivan.
2. Jag ska umgås med Frida på söndag. Om Frida då vill.
3. Jag ska verkligen sluta använda uttrycket "Mums".
4. Ja, sen ska jag som kanske börja träna lite, äta nyttigare och festa mindre.

Och sen har vi....
Min hemliga önskelista för 2010
1. Att jag ska slippa ha en jävla examensfest
2. Att Paris Hilton ska titta på mig
3. Att Paris Hilton ska bli kär i mig
4. JAG ÄLSKAR PARIS HILTON!!!!

1 kommentar:

  1. jaha! hur blev det nu med löfte nr 2? .....usch

    SvaraRadera